Dvadesetogodišnjaci – “mlado odraslo doba” ili “nastajuća zrelost”

Od dvadesetogodišnjaka se, obično, očekuje da donose neke vrlo važne životne odluke, kao što su one o obrazovanju i budućoj karijeri, ali mnogi roditelji brinu da njihovi potomci još uvek nisu pronašli svoj put. To očekivanje proizilazi iz verovanja  da je mozak potpuno razvijen na kraju puberteta i da su zato dvadesetogodišnjaci spremni za ovakve izazove. Međutim, nedavna istraživanja sugerišu da se mozak, zapravo, još uvek razvija … (nastavite sa čitanjem)

3 thoughts on “Dvadesetogodišnjaci – “mlado odraslo doba” ili “nastajuća zrelost”

  1. Sjajan tekst. Citajuci ga, shvatam da neka moja razmisljanja, stavovi, odluke, neodlucnosti…u razlicitim fazama zivota, nakon ovog teksta, imaju i te kako logicno objasnjenje.

  2. Da, nekad, kad neke stvari saznam, deluju mi toliko logično da pomislim – pa naravno, zar sam i mogla misliti drugačije. Ali činjenica je da, dok mi neko konkretno negde ne napiše ili objasni, zbunjuju me.

Leave a Reply

